Monday 21 September 2009

Bongo

Ellezelles


Dat was lang geleden zeg! Een weekendje weg met Hannes (Lisa was mee, maar zij was zó superbraaf dat we het zelfs romantisch konden maken!) én een fietstochtje op een mountainbike. Dat laatste had ik nog nooit gedaan en ik weet niet of er een tweede keer van zal komen... amai mijn poezelig achterste! Maar allé, we hebben het overleefd en het was echt heel tof. Hannes had via zijn werk een fietsbongobon gewonnen en we hebben een arrangementje uitgezocht in de buurt van ons nieuwe huisje, nl. Ellezelles. Tof dorpje, toffe streek eigenlijk, le Pays des Collines. Als je eens niet weet wat gedaan, ga daar eens een weekendje wandelen of fietsen! En binnen drie maanden wonen wij daar ook, joepie! Ik weet niet of ik mij nu zenuwachtig moet maken, want d'r is hier nog niet veel in dozen gestopt... 'k Heb trouwens geen dozen genoeg en elke keer als ik naar de Colruyt ga, liggen er geen grote. Soit, we zullen wel zien hoe we het doen...
Zoals gezegd was Lisa dus fantastisch gans het weekend! Slapen in het fietsstoeltje, slapen in de Babybjorn, slapen in het hotel, allemaal zonder problemen. Borstje eten, fruitpapje smossen, ze doet het allemaal met plezier. We genieten echt wel van onze kleine spruit, en we zijn ook stiekem blij dat het onze laatste spruit is!

2 comments:

VlijtigVoedselteamerke said...

ah! elzelles-la-belle

over drie maand gaan ze der wonen en nu pas dringt de schoonheid door!!

Lang leve de bongobonnen dus!

maarten verhelst said...

ik dacht toch altijd dat je vier kindjes wou, fen?