Tuesday 29 September 2009

Babies enzo

27 september 2009


Ja ja, 't is niet omdat het herfst is dat er geen baby's geboren worden, allé, dat er geen babyborrels gegeven worden. Zaterdag was 't weer van dattum, bij Liesbeth en Joris en hun flinke dochter Emma. Mooie naam, ik had nog gedacht aan Emmeline voor Lisa... 't Werd een leuke namiddag, ook al ben ik weer eens verkeerd gereden en kon Hannes niet meekomen. Hannes werkte samen met zijn vader nog eens in Houtaing, vanaf nu zal hij daar elk weekend te vinden zijn. Mocht je zin hebben om mee te helpen, graag! Tot begin december elk weekend, en waarschijnlijk ook nog een week of twee tussendoor. De burgie-vriendjes zien het alvast zitten om de gyproc te stoppen, hadden we dat zo niet afgesproken???
Maar Emma dus, lekker in de Babybjorn, niet veel meer gezien dan een slapende snoet. Liesbeth had wel nog de tijd gevonden om lekker te koken, en ergens tussen de soep en de patatten door flanste ze ook nog een prachtig doopsuikerensemble in elkaar! Zoek niet verder naar de perfecte moeder, ik heb ze gevonden! Ze woont wel in West-Vlaanderen, dat kan misschien een nadeel zijn...
Zondag een dagje rust met Hannes in nabijheid. Even gaan kijken op de opendeurdag van Ecoflora in Halle, zeer de moeite waard! Komen we Daffie en zijn Krolientje niet tegen zeker! Helemaal in de ban van de zeis, ik ben er zeker van dat Daffie binnenkort zal zeisen in de kreken ipv. die lawaaierige bosmaaier te gebruiken!
En wat een weer zeg! Blijft dat zo duren? De dag dat we verhuizen zal het waarschijnlijk regenen, stormen, sneeuwen, hagelen, ijzelen, en vriezen tegelijk. Ik kijk er al naar uit!

No comments: