Wednesday 26 August 2009

Snikheet

Iedereen heeft wel een snikhete periode achter de rug zeker?
Vorige week kwam Myrthe ons nog eens verblijden met een logeerpartijtje, en 't viel zeer goed mee! 't Scheelt natuurlijk veel als de kindjes goed opgevoed worden, dat merk je direct. Ze hebben alledrie goed samen gespeeld, af en toe wat ruzie gemaakt, maar niet zo vaak. Ik zal straks eens een dialoogje opschrijven tussen de drie p/kleutertjes.
Zondag was het BBQ ter ere van Eske's 29e verjaardag. Zeer leuk, zeer lekker, prachtig weer, prachtige kindjes, enz. Jammer dat ik geen foto heb van Eske zelf, maar ik denk dat mama er wel genoeg genomen heeft. (hoeveel waren het er ook al weer? 150 op 3 uur?)

Typisch gesprek tussen Erinn, Myrthe en Jente:

Jente: Ik ben Bob de Bouwer!
Myrthe: Ik wil ook Bob de Bouwer zijn. Mag ik ook Bob de Bouwer zijn, Jente?
Jente: Nee, ik ben Bob de Bouwer.
Erinn: Nee Myrthe, wij zijn tekenaars.
Myrthe: Nee, wij zijn prinsessenaars.

Beeld je nu vorig gesprek in al roepend met hoog stemmetje....
Inderdaad!

Myrthe en BBQ

No comments: