Sunday 13 December 2009

joehoeoeoeoe!!!

't Is ons gelukt! We zijn er geraakt en we gaan hier nooit meer weg! Man man man, wat voelt dat goed een eigen huis, wat voelt dat zalig om tijdens je eigen afwas naar je eigen tuin te kunnen kijken (ook al bestaat die meer uit modder dan wat anders...). Wat is het heerlijk om in je eigen kamer te kunnen slapen (ook al delen we die nog even met Lisa en hebben we nog geen deur, noch gordijnen ...). Wat is het fantastisch om je eigen kinderen buiten te zien ravotten met je eigen knappe man die je eigen kruidentuin al aan het inrichten is (ook al valt 1 van die kinderen na 5 minuten in een plas modderwater en schreeuwt hij de buurt bij elkaar en weet ik nog begot niet wat ik in die kruidentuin wil zetten...). Neen mensen echt, ik wil hier nooit meer weg, ik heb eindelijk weer een thuis gevonden, na het lange dolen sinds mijn ouderlijk nest in Boekhoute. Het voelt hier net als toen ik nog thuis woonde: gezellig, warm, druk, lekker eten, rust, mooie omgeving, naar buiten zonder auto en mens te zien. Alleen zijn de rollen nu wel omgedraaid. Maar ik hoop dat ik mijn kindjes dezelfde goede jeugdherinneringen kan geven die ik meedraag van thuis!

4 comments:

dries en tine said...

waw

en gloeiende fenna! dat is de eerste keer dat ik je zo enthousiast bezig hoor!

geniet er maar van, van je eigen warme thuis in je eigen warme (met EigenWarmte gestookt) huis!

dries en tine said...

en vooral; geniet van die wondermooie winterse zonsondergangen (en opgangen) die jullie 5 jaar lang hebben moeten missen!

maarten verhelst said...

jip, geniet van alles wat je tot nu toe hebt moeten missen (échte Walen, écht snijdende wind, twéé auto's)! Eindeling!

Anonymous said...

En het echte genot moet nog komen:onkruid wieden, tuin omspitten, onkruid wieden, de hele zomer boontjes doppen en blancheren, onkruid wieden...
La vie est belle.


Mams