Monday 2 July 2007

Jubilee Mit en Pit

Mit en Pit zijn dit jaar 55 jaar getrouwd en vierden dat gezellig met hun naasten op restaurant (zondag 1 juli). 't Was er heel erg gezellig, en buiten de paling was alles ook zeer lekker. 't Was natuurlijk een palingrestaurant, tja, daar konden we dus niets aan doen. Maar de kaaskroketten vond ik toch wel geslaagd en de frieten mochten er ook wezen, net zoals die jonge obertjes die zo serieus goed hun best doen maar eigenlijk toch wat meer zouden mogen lachen. Soit, na de maaltijd deden we een korte wandeling langs de Schelde, met Sander als gids, mooi weer, veel bijtjes om te vangen voor Erinn en Dries, lekker bijbabbelen met wat tantes en nonkels. Dat is het leukste aan zo'n wandeling op een feestje, even uitwaaien, het eten laten zakken zodat er plaats is voor de volgende schotel en even bijpraten. Bij Mit en Pit thuis werden er foto's boven gehaald uit oude vervlogen tijden en 's avonds ook nog kaas (hopelijk niet uit vervlogen tijden) en zelfgebakken brood. Super! Erinn en Jente toonden zich van hun allerbeste en liefste kant, dus onze zondag kon echt niet meer stuk. Ik voelde me echt fier over mijn kindjes en ik hoop dat anderen (Riet, Tine, Maai, Fien, ...) nu ook goesting gekregen hebben om aan een kroost te beginnen. Je maakt er Mit en Pit alleszins heel gelukkig mee!
Onze foto's zijn niet zo mooi, misschien krijgen we er nog wat van Staf of van anderen (Rat, Pit???).

Jubilee Mit en Pit

No comments: