Wednesday 5 October 2011

Foto's

Ik heb enkele maanden zonder inspiratie en zonder goesting gezeten, maar nu ben ik er weer en dit mede dankzij mijn vriendinnen en familie die maar bleven doorzagen om nog eens iets grappigs of interessants op onze blog te schrijven. Nu, voor het grappige moet je bij Hannes zijn, dat weet het kleinste kind (billenkletser!) en voor de serieuze en interessante dingen bij mij, dat weten mijn kinderen ook. Als ze me vragen: Mama, hoe wordt dat gemaakt? (cornflakes bijvoorbeeld, of de tekeningen op hun T-shirt) dan antwoord ik steevast: In de fabriek, door machines. VoilĂ , daar zijn we weer mooi van af! En als ze vragen hebben over bijtjes en beestjes (genre: waar slapen de spinnen?, is een rups een insect? etc )dan is het bekende antwoord: Vraag dat vanavond maar aan papa. In de hoop dat ze het tegen dan alweer vergeten zijn...

Maar ik wou het over foto's hebben, ik heb namelijk heel wat foto's van het net gehaald, zomaar eigenlijk, omdat ik plots een beetje inzit met privacy enzo. Maar voor jullie zijn ze natuurlijk nog steeds toegankelijk. Stuur me een mailtje en ik stuur je een link!

Tot gauw!

2 comments:

rachel said...

Fenna, hier kijk ik dus al heel lang naar uit!

Anonymous said...

hej fennja

wij willen ook nen link

Dries en tine