Thursday 3 February 2011

Tine, kijk !!!


Oh oh oh, Tineke, kijk nu toch eens, wat een prachtig, machtig, schoon broodje! Ik ben zó fier en zó content en zó supergelukkig, en dat allemaal dankzij jou, allé, dankzij jouw boek! 't Ziet er gewoon zo heerlijk uit, ik ben superbenieuwd naar de smaak, maar geef toe, dat kan toch niet misgaan hé?
Ik hou je op de hoogte!

Aan alle anderen: foto's doorsturen via mail lukt me niet, 't zal wel weer aan mij liggen, dus zet ik ze maar op de blog. Zo kunnen jullie ook in mijn vreugde delen! En voor hen die geïnteresseerd zijn om ook zo'n schoon broodje te maken:

"My bread, the revolutionary no-work, no-knead method" Jim Lahey, founder of the Sullivan Street Bakery.

Op het net moet er waarschijnlijk wel iets te vinden zijn...

Maar pas dus op, 'k heb het nog niet geproefd ;-)

Mmmh, da's voor binnen een uurtje...

2 comments:

rachel said...

Dat ziet er heel professioneel uit. Verleiderlijk! En hoe smaakte het?

dries en tine said...

sjieke dinges, inderdaad
en makkelijk, niet?