Sunday 19 July 2009

Heerlijk weekend ...

dit weekend, en het is nog niet achter de rug! Terwijl ik dit schrijf ligt Lisa te soezen in ons bed, Jente te dromen in het zijne, Erinn te spelen op haar kamer en Hannes is daar ook, aan het opruimen (veronderstel ik toch!). En ik mag lekker eens alleen mijn goesting doen.
Eindelijk nog eens een weekend thuis gehad met ons gevijven. D'r is al zoveel drukte geweest de laatste maand, leuke en plezante drukte, maar het doet goed eens gewoon thuis te zijn en niet altijd valiezen te moeten pakken, rap rap rap nog luiers wassen en drogen om mee te nemen naar godweetwaar, in eigen bed te slapen enzovoort. Je kent dat wel!
Vanmorgen heb ik koekjes gemaakt met Erinn en Jente en daarna hebben ze me 'geholpen' met de lasagne: champignons en courgette snijden, dat lukt al aardig. Veel werk, zeg, zo'n lasagne! Maar ik moest toch de nieuwe schotel uitproberen die ik van mijn schoonouders kreeg, dus hupakee, een ganse voormiddag gebakken en gekookt. En tijdens het koken zit ik zo te dromen van ons nieuw huis, onze nieuwe keuken : hoe zal het zijn om daar te koken? Veel beter alleszins, met een uitzicht op onze piepjonge maar grote tuin en veel natuurlijk licht in huis. We kijken er allemaal ontzettend hard naar uit!

Even kijken of ik nog wat tijd heb om foto's op te laden...

No comments: