Tuesday 19 August 2008

We zijn er weer!


(Foto Bonne, mei 2008)

Dag lieve vrienden en anderen die deze blog lezen. We zijn er weer! Ik weet niet voor hoelang en voor hoeveel kwaliteit, maar dat ik op dit moment tijd én zin heb om iets te schrijven, dat staat vast.
Met ons gaat alles goed, dat hebben diegenen die ons gezien hebben deze zomer wel kunnen merken. De eerste steen van ons huis is nog niet gelegd, en die zal ook nooit gelegd worden, aangezien we niet met bakstenen zullen bouwen. Hahaha...
In mijn buik groeit er weer een lagetten-wondertje, we zijn benieuwd wat het deze keer zal geven. Derde keer, goeie keer zullen we maar zeggen, nietwaar?
Ik zal eens proberen wat foto's op te laden en een dialoogje tussen Erinn en Hannes te posten straks.
Veel hernieuwd leesplezier gewenst!

2 comments:

laget said...

hoera!
eindelijk een licht in mijn duister bestaan!

uw (na deze spontane uitroep toch wel zeker) favoriete schoonzuster

laget said...

watte?? zijde gij alweer zwanger??
fenna; de lagetten kweekmasjien!

Groetjes van tine
de lagetten-anti-kweekmasjien