Wednesday 5 March 2008

Rustig of net druk?

Tjeetje, het lijkt erop of we toch een winterslaap houden... Zou wel heerlijk zijn eigenlijk, maar dat is het dus niet. Ik vrees dat we moeten toegeven dat ook wij het druk hebben... Wie had dat kunnen denken? En ik vrees ook dat dat mijn schuld is, want door mijn werk heb ik constant iets te doen. Elke dag is er wel een privé-les of Call-les te geven, behalve de zondag, maar dat betekent dus wel dat je daar rekening mee moet houden en iets voorbereid moeten hebben. En ik probeer maar deeltijds te werken, niet eenvoudig!
Maar je hoort me niet klagen, want ik ben zeer tevreden over mijn job! En Hannes blijft maar openbloeien in zijn job, we zijn toch twee zeer gelukkige mensen!
Met onze twee spruiten gaat het ook goed. Veel grappige anecdotes kan ik nu niet uit mijn mouw schudden, maar het leven staat niet stil met die twee in huis. Jente zijn lievelingswoordje is op dit moment MAMA, hoe kan het ook anders? Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat MAMA... En hij kan het zo lief zeggen soms, ik smelt gewoon.
Erinn haar lievelingsbezigheid is al een hele tijd knutselen en dat houdt veel dingen in: knippen, plakken, kleuren, verven, plooien, stempelen, kraaltjes rijgen enz.
Heel plezant, dat doe ik ook allemaal graag!

Het nieuwe van (onze en andere) blogs is er een beetje af, heb ik zo de indruk, ook te merken aan die talrijke reacties van ons breed lezerspubliek!
Niet getreurd, binnenkort krijgen jullie een interessant relaas van het bouwen aan ons passief liefdesnestje. Wordt het een klassieke soap? Een detective? Iets in de trant van een reality-programma? Gaat Fenna ervandoor met de metser? Verliest Hannes een oor bij het tegelen? Wordt Jentes kamer per ongeluk roze geverfd? U komt het binnenkort allemaal te weten!

P.S. Toch jammer dat we geen TV hebben, anders had ik wat grapjes kunnen maken over Phaedra die een man zoekt, of over hoe heet dat lelijk wicht van op VTM met een eigen soapserie, of over al die rijpere vrouwen die de VRT onveilig maken.
Niet dus.

2 comments:

laget said...

En dus ga ij, als rijpende vrouw, Ath maar onveilig gaan maken...
geweldig, een grasplein. Je weet toch wel dat een varken eigenlijk gelijk een hond is he!?

e kan misschien sappige verhalen rond je leerlingen verzinnen? Of wat je met stoute leerlingen doet?

maarten verhelst said...

en wat het passief nestje betreft: nele haar pa is momenteel aan het werk in een passief huis. dus mocht je het eens van nabij willen bekijken (zonder de typische verkoperspraat): contacteer ons!